Van egy csomó autó, amelyet szinte soha nem láthatunk fapados, lemezfelnis kivitelben, így egész meglepő, mikor mégis ilyenbe botlunk. Van, aki szándékosan alakít át így autókat képszerkesztő program segítségével, de a Subaru tényleg kiadja a BRZ lemezfelnis változatát.
5
Ebben az esetben viszont nem azokat célozták meg, akik spórolásból nem költenének gyári alufelnire, hanem a japán Subaru BRZ-Toyota GR86 kupa versenyzőit, akik nyilván versenyenként több garnitúra kereket használnak. A lemezfelnis garnitúrát így elsősorban arra használhatják, hogy szállításnál guruljon rajta az autó – arra pedig tényleg nem kell jobb.
5
Az autó egyébként nem csak a kerekében tér el az utcai modelltől, de abban is, hogy gyári bukócsövet, magas oldalfalú üléseket és hatpontos biztonsági öveket kap, viszont a függönylégzsákokat gyárilag be sem szerelik. A motor teljesítményét nem növelik: a 2,4 literes négyhengeres bokszermotor 235 lóereje klubversenyzésre bőségesen elegendő, csak a hűtését javítják néhány légterelővel, illetve olajhűtő beépítésével.
5
A versenyre szánt változat ára egyébként nem drámai, 3,3 millió jen, azaz közel kilencmillió forint egy-egy autó – ennél alighanem drágább lesz részt venni az öt idei futamon az ehhez szükséges csapattal és alkatrészháttérrel. Arról nincs hír, hogy Japánon kívül kínálnák a Cup Car változatot, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy másutt nem tervezik forgalmazni.