Az egyterűek divatja Európában teljesen elmúlt – a kategória mostanra szinte teljesen ki is ürült – ám a Távol-Keleten még mindig nagy divat, különösen a luxuskivitelű változatok. Ezen a téren a japán gyártók különösen erősek – a Toyota, a Nissan és a Mitsubishi – de úgy tűnik, a Hyundai sem szeretne lemaradni.
10
Az új Staria minimalista külsejét már korábban láthattuk: a közel függőleges oldalfalak, a tagolatlanul egyszerű befoglaló forma és a hatalmas üvegfelületek az 1970-es és 80-as éveket idézik, de lehet, hogy egyszersmind új divathullámot jeleznek előre. Az elmúlt két évtized sokszor túl komplikált autóformáira minden esetre egyáltalán nem emlékeztet.
10
A részleteken persze tetten érhetők a XXI. század megoldásai: például az összes lámpatest LED-es, ennek köszönhetően tudták az első fényszórókat úgy beolvasztani a hűtőmaszkba, hogy alig észlelhetők, amikor nem világítanak.
10
Az egyszerű hasábforma egyik nagy előnye, hogy meglepően nagy belső teret lehet benne kialakítani. A Staria ilyen szempontból sem egészen hétköznapi: a megszokott hétüléses elrendezés mellett lesz kilenc személyes változat is, négy üléssorral: itt a három első sorban ketten-ketten foglalhatnak helyet, míg leghátulra kerül a háromszemélyes pad. Ennek a változatnak az egyik érdekessége, hogy a második üléssor fotelei menetiránynak háttal fordíthatók, így a két középső sor utasai egymással szemben ülve utazhatnak.
10
Maradtak még ismeretlen részetek – nem derült ki például, hogy milyen hajtással dobják piacra a típust, ahogy egyelőre az ára sem nyilvános. Ám ezekre is fény derül hamarosan, mivel a típus forgalmazását még 2021 első felében megkezdik.