Itthon is előfoglalható és konfigurálható az új Prius

Már Magyarországon is előfoglalható az új Toyota Prius, amivel együtt az árlistája és a konfigurátora is elérhetővé vált.

Három felszereltségi szinttel indítják útnak a modellt, ezek magyarországi árai pedig így néznek ki:

  • Comfort felszereltség 18 500 000 forintttól,
  • Prestige felszereltség 19 450 000 forinttól,
  • Executive felszereltség pedig 21 900 000 forinttól indul.

A Comfort alapfelszereltségei közé tartozik többek között a 17 colos könnyűfém keréktárcsák légterelő burkolattal, a 12,3″ érintőképernyős infotainment-rendszer és a bi-LED fényszórók.

A Prestige-t már 19″-os könnyűfém felnikkel adják, feketére fényezett sárvédőívvel és bi-LED-es adaptív világításrendszerrel. Valamint a digitális belső tükör, kamera és az elektormosan nyíló és záródó csomagtartó is a felszereltség része. Érdekesség, hogy csak ez a felszereltségi szint kérhető dupla panoráma üvegtetővel 250 ezer forint felárért.

A polc tetején az Executive-ot találjuk, ami alapból napcellás tetővel, fűthető műbőr ülésekkel (ami elöl hűthető is) és körkamerás rendszerrel jön.

DSC07270

Mindhárom felszereltség ugyanazzal a motorral, plug-in hajtással kérhető, ami 223 lóerős összteljesítményre képes.

Színek terén hét közül lehet válogatni, amiből csak a sötétkék nem feláras. Ezen kívül 200 ezer forint pluszért kérhetjük a mustársárga, a fekete metál vagy palladium ezüst színben is. 300 ezres felárért pedig hamu szürkében, gyöngy fehérben vagy érzéki vörösben.

horvath_mate

Horváth Máté
követés

Elsőre azt hittem, hogy egy becsületes easter egg-et látok a konfigurátorban (pláne, hogy az új Prius bővelkedik bennük, ld. Gajdán Miki bemutatóját) : az ezüst árnyalat fantázianeve Palladium, ami a P2-es Priusokat kiemelten érintő katalizátorlopások miatt tűnt belsős poénnak – a P2 katalizátorát rendesen megtömték az aranynál is drágább palládiummal, és hibrid lévén jobb állapotban is szokott lenni a normál benzinesek katijainál. De nem. A többi Toyotánál is ugyanígy hívják az ezüstöt. 🙁

A cikk forrása: totalcar.hu