A Toyota C-HR formájáról mindenkinek van véleménye: sokan imádják, mások utálják, de az biztos, hogy egyedi és felismerhető. Egy ilyen formatervhez mindig nehéz hozzányúlni tervezőként, de a Toyota ezt megugrotta, és ha lehet, még feltűnőbb és egyedibb autót csináltak belőle.
13
Az új autót nem Japánban, hanem a cég franciaországi fejlesztési központjában rajzolták, a Hammerhead – kalapácsfej, vagy inkább az állatvilágból ismert pörölycápa – formanyelv pedig a merész vonalakra utal.
13
A hűtőrács kevésbé lesz hangsúlyos, a fényszórók is karcsúsodnak, a hátsó lámpa elnyújtása már-már komikusan hosszú lett, és a rejtett hátsó kilincset is új szintre emelték: első ránézésre tényleg nehéz megmondani, hogy ott hátul van-e egyáltalán ajtó, de van. A letisztultságot erősíti az apró, kamerás külső tükör is.
13
Technikai adatból egyelőre nem sokat tudunk, hiszen az autó is csak egy korai koncepció, de az biztos, hogy sima hibrid és plug-in hibrid változat is lesz belőle, Európában összeszerelt akkupakkokkal.
13