A Le Mans-i 24 órás közeledtével folytatódik a bejelentésdömping. Az Alpine új Hypercar kategóriás prototípusát mutatta be, a Toyota hidrogént égető koncepciót villantott, a Ford pedig a Mustang GT3-as versenyváltozatát hozta el nekünk.
Az autó az utcai Mustang pályaorientált Dark Horse verziójára épül, ám számos versenyspecifikus változtatást ad a formulához. Egyből szembetűnik a jókora splitter, a hatalmas hátsószárny és az agresszív diffúzor, de az igazi nyalánkságok a karosszéria alatt rejtőznek. Az ötliteres Coyote V8-ast 5,4 literig fúrták és karbon elemekkel egészítették ki a Ford Performance és az M-Sport szakemberei, a váltó pedig – vélhetően a jobb súlyelosztás miatt – hátulra került. Szintén érdekesség a két eltérőhosszúságú keresztlengőkarral operáló felfüggesztés, mely kifejezetten az autóhoz készült.
16
„Ez már nem Ford a Ferrari ellen, hanem Ford mindenki ellen. A Le Mans-i visszatérés egy globális motorsportüzletág kiépítésének kezdete.” – mondta Jim Farley. A Ford vezetője ezzel arra utal, hogy a Proton Competition csapatának hála az új Mustang jövőre ott lesz a Le Mans-i rajtrácson, de a Multimatic Motorsport az amerikai IMSA bajnokságban is indít két példányt.