Ilyen felszereltségi szintekkel és áron érkezik az új Prius Amerikába

Furcsa kimondani, de 2023 egyik legkívánatosabb autója a teljesen megújult Toyota Prius, mely egy lassú, unalmas, szürke hibridből egy merész, sportos és dinamikus autóvá változott. Bár továbbra sem tudjuk, pontosan mikor érkezik, az idő múlásával egyre több és több információ lát napvilágot róla.

2023 Prius PHEV MtE 16

Most például kiderült, milyen felszereltségi szintekkel és árakon érkezik az új Prius konnektoros hibrid, Prime változata az amerikai piacra. Az alap, SE elnevezésű modell ajánlott fogyasztói ára 32 250 dollár (11,1 millió forint), melybe egy 17 colos sötétszürke alufelni, nyolc colos infotainment kijelző és hat irányban állítható első ülések mellett beletartozik még hat darab USB-C csatlakozó, elektromos kézifék, fűthető bőrkormány és esőszenzoros ablaktörlő is.

2023 Prius PHEV MtE 18

Eggyel feljebb, az XSE modell már 35 600 dollár (12,3 millió forint), de ezért cserébe 19 colosak a felnik, 8 irányban állítható az immár fűthető vezetőülés, de Smart Key rendszer, vezeték nélküli telefontöltő és parkolási asszisztens is a csomag részét képezi. Választható extra még egy 12,3 colos infotainment rendszer és fix üvegtető is.

A kínálat tetején 39 170 dolláros (13,5 millió forintos) árcímkével az XSE Premium trónol. Ebbe egy nyolc hangszórós JBL hifi, 12,3 colos infotainment kijelző, hűthető-fűthető első  ülések, elektromos csomagtérajtó, és digitális kulcs tartozik bele, de további extrák is elérhetők. Ilyen például a fűthető hátsó üléssor, a digitális tükör, a fejlettebb parkolási asszisztens és a napelemes tető is.

2023 Prius PHEV MtE 70cr

Felszereltségi szinttől függetlenül minden modellt ugyanaz a kétliteres, 150 lóerős négyhengeres hajt egy 161 lovas elektromos motor társaságában, melyek együtt 220 lóerős maximális teljesítményt és 188 Nm nyomatékot képesek leadni. Az új Toyota Prius Prime tisztán elektromos hatótávja 70,8 kilométer az SE; és 62,7 kilométer az XSE és XSE Premium változatok esetében.

Forrás: Carscoops

A cikk forrása: totalcar.hu