Amikor Gajdán Miki az új Prius legelső, statikus bemutatóján arról kérdezte Harold Patont, a Toyota közepes és nagy méretosztályú típusaiért felelős igazgatót, hogy mutat-e sportos képességeket az autó, ő kerek-perec megmondta, hogy nem. Később Miki is meggyőződött róla, hogy van ereje az új hibridnek, de nem csak altatta az igazgató. Ez viszont nem azt jelenti, hogy egy kis Gazoo Racing-féle törődéssel ne lehetne kihozni belőle a csibészséget.
A japán Best Car magazin értesülései szerint pontosan ez fog történni: Prius Plug-in Hybriden alapuló sportváltozat készül. A 223 lóerős rendszerteljesítmény annyira adott, hogy mindössze 11 lóerővel mutat kevesebbet a hátsókerekes GR86-hoz képest, a hivatalos 0-100-at pedig mindössze fél másodperccel futja meg rosszabbul.
Az értesülések szerint a Prius a GRMN nevet viseli majd. Erősebb fék, merevebb karosszéria, fickósabb futómű, szélesebb kerekek – biztosabb információval még nem szolgáltak, de ezekre azért bátran megkockáztathatjuk, hogy számíthatunk. Persze akkor, ha a japán magazin értesülései valódinak bizonyulnak.