Hét perc alatt teljesíteni egy Nürburgring kört bármilyen járművel lenyűgöző eredmény. Ám mikor egy gyári csapat helyett a szintén elképesztően tapasztalt, de mégis civil Christian Gebhardt fut 6:59-et a Porschéval, tényleg csak kapkodjuk a fejünket, mert novemberben már közel sem ideálisak a körülmények az Eifel hegységben.
A 992-es Porsche GT3 egy tökéletes napon 6:55-öt tud a Nürburgringen, a Manthey Racing pedig Olaf Manthey gyári Porsche versenycsapata, mely sűrű pályahasználatra saját fejlesztésű optimalizációs csomagot is árul a GT3-hoz. Hogy ez a jobb, vagy a gyári GT3 RS, döntse el minden pályaharcos, ám az biztos, hogy a Manthey ért a mesterségéhez.
A módosított aerodinamika, futómű és fékek mellett a GT3 Manthey Racing csomagjának legjobb részlete mindenképp az ultrakönnyű magnézium felniszett.
7
A német szaklap, a Sport Auto színeiben Christian Gebhardt gyakorlatilag mindenféle sportautóval ment már rekordkört a Nürburgringen. Orrmotoros BMW, Mercedes-AMG, Audi, Nissan, Honda, Toyota, Aston Martin, Renault, Ford, Volkswagen, Mini, Chevrolet és Ferrari volt. Farmotoros Porschék hada is, valamint a középmotoros szupersportautók közül Ferrari, McLaren, Audi és Honda.
2022 november tizedikén pedig újra a viszonylag hátra tolt hathengeres szívómotor melegedett gyors ütemben:
Nem tudom, pontosan hány gyors gyakorlókört kell tenni ahhoz, hogy valaki idővel ilyen magabiztos lehessen a világ legdurvább versenypályáján, de aki ezer fölé tippeli, jó helyen jár. A Manthey Racing GT3 pedig eközben úgy szól, ahogy egy kilencezret forgó szívó benzinestől elvárhatja az ember. Karakteresen, összetéveszthetetlenül, egyszerűen csodásan.