BMW M2: a hátsókerék-hajtás kézi váltóval még mindig jó móka – Heti hírösszefoglaló

Már csak egy nap és Parkoló Parádé, ahol az idén megszokott receptet követve ismét egy téma köré húzzuk fel a rendezvényt: a tuningautók, a csillogó veteránok, valamint a sportkocsik után most a nyolcvanas-kilencvenes évekbe ugrunk vissza

A BMW már egy ideje tolja az információkat az új M2-ről, amit most végre hivatalosan is bemutattak. Az újdonság külseje nem túl meglepő, hiszen nem is olyan rég  kiszivárgott róla pár fotó , amin álca nélkül látszott a teljes autó. A hivatalos fotók alapján sem tűnik túl légiesnek a dizájn: több helyen furcsán vegyítik a nagyon szögletes formákat a hatalmas, hullámzó ívekkel.

A Toyota Corolla még mindig a világ legnépszerűbb autója az összesített eladások listáján, a SUV-szegmens divatosságát pedig nyilván senkinek nem kell bemutatni, a két dolog kereszteződéséből jött létre a  Corolla Cross , amit Thaiföldön már 2020-ban bemutattak, a magyar piacon viszont csak most ősszel fog megjelenni.

A Sony és a Honda tavasszal megalapította, nyáron pedig  véglegesítette  közös, autógyártó cégét. Nyilván nem nehéz kitalálni, hogy a Sony a digitális térben szerzett tapasztalatait és képalkotási kvalitásait, a Honda pedig az autógyártási ismereteit tudja hozzáadni az új vállalathoz.

Bár sokan  félnek a dízeltől,  és inkább a benzineseket keresik, lehet, hogy néha mégis a gázolajos a jó megoldás. Például itt ez a 7-es Golf kombi, amit a gazdája pont azért vett meg pár éve, mert a benzinesek irreálisan sokba kerültek. De mennyire kell kompromisszumot kötnie annak, aki egy néhány éves dízel Volkswagenben látja a megoldást a gondtalan autózásra?

Az Ian hurrikán az Egyesült Államok ötödik legsúlyosabb vihara volt, a halálos áldozatok száma 119, az anyagi károkat összesen 67 milliárd dollárra teszik. Az infrastruktúra mellett  a járműpark is megsínylette a vihart , most épp vízkáros, kigyulladó villanyautókról érkeznek hírek.

Az ukránok egyre nagyobb sikereket érnek el a fronton, és nemcsak a hadiszerencse segíti őket, hanem többek között az, hogy jól használják az információkat, improvizálnak, és nem utolsó sorban a maximumot hozzák ki az eszközeikből. Nincs ez másként a katonai terepjárókkal és  MRAP-okkal  sem, amelyekből rengetegfélét használnak sikerrel.

Igazán korrekt kis járgány Olivér Yamaha XJ 600-asa, rendszeresen ápolta, gondozta, megkapta a szükséges karbantartásokat, ám olvasónknak be kellett látnia, hogy nem tudja kihasználni a motort. Így fájó szívvel bár, de úgy határozott, hogy felteszi a hasznaltauto.hu-ra. A napokban meg is érkezett az álomvevőnek tűnő érdeklődő, igaz nem személyesen, hanem e-mailen jelentkezett be.

Folyton hápogunk, hogy a crossoverek mára leuraltak mindent, a Hondánál is a  CR-V lett a húzónév , de az eladások alapján a Civic-hez sem kell még papot hívni.  50 év  és 27 millió eladott példány alatt beleivódott a köztudatba, csak három olyan modell (Toyota Corolla, Ford F-sorozat, VW Golf) van a világon, amiből több fogyott. Európában tavaly kicsit ugyan megzuhant a márka, értetlenül keresik a piaci részesedést mint Vincent Vega, a két legnagyobb piacon, az USA-ban és Kínában viszont továbbra is erősek. Így némiképp furcsán hat, hogy olyat szervíroznak amott, amit mi kérünk itt: az  új Civic -et az európai igények alapján tervezték, apróbb módosításokkal, de ugyanez az autó kerül mindenhova.

A cikk forrása: totalcar.hu