Eddig a Toyota nagyobbik sportkocsija csak a ZF-féle nyolcfokozatú automatával volt elérhető, de ez hamarosan megváltozik. Elkészült ugyanis a kézi váltós kivitel, ami nem csak vezetési élményben nyújthat többet.
6
Az új változat hatfokozatú kézi váltót kap, méghozzá olyat, ami a motor vezérlését is a váltásokhoz igazítja: bizonyos üzemmódokban felváltáskor elveszi a gázt, így zökkenőmentesebb váltásokat biztosít. Ez a funkció azonban sport üzemmódban nem működik: ott teljesen a sofőr kezére és lábára bízzák a motor és a váltó összehangolását.
6
A manuális modell esetében rövidebbre vették a végáttételt, az automata 3,15:1-es módosítása helyett 3,46:1-et alkalmaznak – ezzel valamelyest javulhat a gyorsulás – emellett az egyszerűbb szerkezet, és néhány más részlet megváltozása 40 kg-mal csökkenti a sportkocsi tömegét is. A váltókar elhelyezése egyébként a középkonzolon is változtatásokat igényelt: előrébb kellett helyezni egy részét, hogy váltáskor ne érintse meg a sofőr kézfeje a kezelőszerveket.
6
A kézi váltót a kisebb, kétliteres négyhengeres turbómotorhoz nem kínálják: az csak a 340 lóerős hathengeressel együtt lesz elérhető. Árat és időpontot egyelőre nem mondtak, de valószínű, hogy a hathengeresek közül sem ez lesz a legolcsóbb változat.